CLANEK

Brazil Runner´s Flashback: Marco V @ SaSaZu

Je pondělí 10. září 2012 a já sedím v křesle na pláži v portugalské Albufeiře. Je krásný den, obloha bez jediného mráčku a příjemný osvěžující vítr vane od Atlantického oceánu směrem k horké pevnině. Minulý víkend proběhl opět velmi hekticky a já teď a tady, 3 tisíce kilometrů vzdálen od Prahy, skládám střípky mozaiky z mé paměti a snažím se sepsat reportáž ze svého posledního runningu. Byla to pro mne premiéra v klubu SaSaZu a povedla se, dle mého názoru, na výbornou. V pátek 7.9. 2012 se uskutečnila ve výše zmiňovaném klubu párty s holandskou megastar Marcem V a já dostal tohoto milého chlapíka na starost. Jak jeho návštěva v Praze probíhala, si přečtěte v mém reportu níže...

Marinuse Verkuijlena alias Marca V myslím není třeba clubberům v Čechách příliš představovat. Tenhle pán sem jezdí pravidelně a dovolím si říct, že za tu dobu předvedl již několikrát, proč je tak uznávaným DJem a vytvořil si zde početnou základnu svých fanoušků. Zkrátka Marco V rozhodně ví. :)

V úterý 4. září mne kontaktoval obchodní manager klubu SaSaZu s poptávkou mých služeb – runningu. Souhlasil jsem, dohodli jsme podmínky a já obdržel veškeré instrukce. Marco V přiletí se svým kamarádem Benjaminem, rovněž hudebním producentem, v pátek 7.9. ve 20:45 na ruzyňské letiště a odlétá další den, tedy v sobotu v 07:00. Dobu mezi tím mu musím zpříjemnit já a samozřejmě se především postarat o všechny jeho potřeby.

Je pátek 7.9. 2012 a já s dostatečným předstihem vyrážím směr letiště Ruzyně. Po cestě se zastavuji na skok v SaSaZu a u promotéra dnešní párty Honzy vyzvedávám VIP pásky pro Marca, Bena a mne. Letadlo z amsterdamského letiště Schiphol dosedá na pražskou ranvej včas a ve 20:55 se s kluky vítám v příletové hale terminálu 2. Téměř dvouhodinový let je očividně příliš neunavil, jsou oba ve skvělé náladě a těší se na večerní vystoupení.

Ben + Marco V.

Marco mi prozrazuje, že má výjimečně tento víkend pouze jedno hraní, takže si hodlá, i přes brzký ranní odlet, mejdan patřičně užít. Nakládám hosty do auta a vyrážíme směr centrum. Je velmi komunikativní člověk, takže cesta probíhá na přátelské notě, vzpomíná na svá předešlá vystoupení v Česku a několikrát opakuje, že se k nám vždy velmi rád vrací.

Marco V

Těšil jsem se na společnou večeři, která bývá před vystoupeními zvykem, ale Marco se omlouvá. Mají s Benem rozpracovaný track, který chce večer v SaSaZu exkluzivně zahrát a budou na něm ještě teď několik hodin společně pracovat. Navíc se smíchem podotýká, že stejně nejvíc ze všeho miluje Hilton burger, který si objednají na pokoj. Přijíždíme do Hiltonu a lehce se zdržujeme na recepci, kde mají trošku nepořádek v přijatých dokladech. Na chvíli zapochybuji o opakovaném udělení ceny "Nejlepší hotel v ČR", ale to je na jinou recenzi. :) Na tyhle situace jsem ale coby runner zvyklý a dokážu je s přehledem řešit. Po několika minutách vše dopadá dobře a Marco s Benem dostávají klíče od svých pokojů...

Vystoupení Marca je naplánováno na 02:00, domlouváme se tedy, vzhledem k bezprostřední blízkosti klubu od hotelu, na vyzvednutí obou půl hodiny před začátkem, tedy v 01:30. Loučíme se a kluci mizí ve výtahu...

K holešovickému hotelu Hilton přijíždím v 01:20 a netrpělivě očekávám příchod hlavní hvězdy dnešního večera v doprovodu jeho kamaráda. Zhruba 5 minut zpoždění a oba kluci se objevují na recepci. Marco opět rozdává úsměvy na všechny strany. Je až neuvěřitelné jak muzikanta jeho ražení, tedy někoho, kdo hraje na několika akcích měsíčně již několik dlouhých let, dokáže tato činnost stále takto pozitivně nabíjet.

Před SaSaZu přijíždíme kolem 01:45. Po cestě kontaktuji promotéra Honzu, který nás už s několika kluky z ochranky čeká před hlavním vchodem do klubu. Vmžiku jsme v backstage, kde má Marco nachystané lehké občerstvení. Míchá si vodku s redbullem a posilňuje se před svým vystoupením...

Ben + Marco V

Klub je opticky plný, svůj set právě finišuje Michal Poliak a hosté se výborně baví. Holky tančí na ochozech, alkohol teče proudem, zábava je pěkně rozjetá, zkrátka další super mejdan v SaSaZu. Do téhle atmosféry na stage přichází Marco. Jeho fanoušci to téměř okamžitě zaregistrují a hlasitě ho vítají v Praze! Po nezbytných formalitách za mixákem, které vždy doprovází změnu DJe, se Marco ujímá opratí. Pouští první track a clubbeři mají ruce nad hlavou. Během setu stále drží svižné tempo a nenechá tanečníky příliš odpočinout. Hraní si viditelně užívá a dá se parádně cítit ta synergie mezi ním a lidmi na parketě. Celou dobu jsem opodál a kontroluji, zda má vše, co potřebuje. Po dvou hodinách a několika drincích hvězda své vystoupení končí. Následuje dobrá půlhodinka focení s fanoušky a rozdávání autogramů. Vše podstupuje s úsměvem a ochotně, tohle k tomu samozřejmě také patří a mezi námi, komu by se takový zájem nelíbil?! Po uspokojení všech fanoušků mizíme s Marcem a Benem v backstage. Marco si rovná CD ve svém řadiči a pomalu balíme. Kolem 04:45 se před klubem loučíme s promotérem Honzou a jeho kamarády. Všichni se profesionálně o vše postarali a Marco jim za produkci večera srdečně děkuje. Nakládám celebritu s kamarádem do auta a vyrážíme směr hotel Hilton. Před cestou na letiště si přeje ještě dát sprchu, což je pochopitelné. Čekám zhruba 45 minut na recepci  a čas si krátím brouzdáním po místní wi-fi. O půl šesté ráno opouštíme hotel a směřujeme na letiště. Po cestě kluci spí. Před terminálem 2 se takto loučíme přesně v 6 ráno, tedy dle plánu, hodinu před odletem zpět do Amsterdamu...

Moc příjemný večer s příjemnými lidmi, který si kdykoliv rád zopakuji! Ale teď už končím a jdu do vody, začíná mi být pěkné horko. Zdravím do Česka a brzy se přihlásím s další reportáží...