PARTYINFO
C LOUNGE LIVE GROOVES
Datum konání: |
06.04.2002 - sobota |
Místo konání: |
Praha - Mecca |
DJs: |
Michael Reinboth - Future Sound of Jazz (Cosmpost, Něm.) Dan Bárta & Yvonne Sanchez + Robert Balzar Trio (Live Jazzy Singing), 5MPH (African Dope Records, JAR) DJ Luger + sax and percus. by Radim & Hugo + vocals by Tonya (Monkey Bussiness) Tall, Moskito, James Baseley |
Popis: |
start 21:00, end 06:00 vstup 280 CZK (140 CZK s vyplněným letákem) vstup od 18 let! |
Michael Reinboth - Future Sound of Jazz
Michael Reinboth, zakladatel a majitel proslulých mnichovských labelů Compost a Compose Records, vystoupí v sobotu 6.dubna v rámci turné k osmému pokračování kompilační série Future Sound of Jazz v klubu Mecca. Kromě freestyle setu Michaela Reinbotha se dále můžete těšit na vystoupení Dana Bárty a Yvonne Sanchez za doprovodu Tria Roberta Balzara nazvané Live Jazzy Singing, jihoafrickou formaci 5MPH a mnohé další.
Hned následující den, v neděli 7.4. proběhne odpolední C Lounge Live Grooves také v restauraci na Zvonařce.
Michael Reinboth
Future Sound of Jazz vol.8
Michael Reinboth, zakladatel a majitel labelů Compost a Compose Records si díky své píli a nadšení vydobyl reputaci v mnoha odlišných oblastech. Jeho profese a projekty zahrnují hudební novinářství a skládání, Djing a práci manažera. Michael se začal o hudbu vážně zajímat koncem 70. let, kdy pracoval jako novinář a skladatel. Jeho aktivity silně ovlivnily klubovou scénu, a to nejenom lokální, nýbrž i celosvětovou. S labely Compost a Compose Records se Michaelovi podařilo vytvořit slušnou základnu innovativní hudby, která inspirovala hudebníky po celém světě!
Když v roce 1979 skončil školu, rozhodl se Michael a jeho dva přátelé vytvořit něco vlastního a založili "Elaste", modní, politický, hudební a life-stylový časopis typu "The Face". Časopis znamenal pro Michalovu novinářskou kariéru odrazový můstek, neboť si záhy vydobyl postavení kultovní undergroundové publikace, které se dostalo se podpory z celého světa a který také získal několik cen (včetně ceny European Design Award v kategorii tištěných časopisů v roce 1984). Poté, co v roce 1986 přestal časopis vycházet, působil Michal jako externí redaktor mnoha hudebních časopisů včetně takových jako Spex, MusikExpress, Spiegel, a Network Press. V současné době i nadále píše pro WOM a Jazz Thing a je také spoluautorem knihy "Chasin' A Dream" (Kiepenheuer & Witsch, 1989), která pojednává o tématech spojených se soulem, funkem a černou hudbou.
Vedle toho, že působí jako novinář, si Michael začal na počátku 80.let budovat kariéru dje. Poprvé jako dj vystoupil, když mu bylo 20 v klubu "Basement" v rodném Hannoveru. "Vzpomínám s, že Basement byl první klub v Hannoveru, kam si DJ musel kupovat a nosit své vlastní desky", říká Michael. "To bylo v té době něco zcela neobvyklého. Hrával jsem divoký mix všeho, co se mi líbilo."
Selekce Michalových oblíbených nahrávek, která zahrnovala vše od undergroundu k hip-hopu, alternativního elektra a soulu, představovala podivnou směs, která clubbery zároveň bavila a rozšiřovala jim obzory!
Když se v roce 1983 přestěhoval do Mnichova, aby tu studoval žurnalistiku, přinesl do bavorské metropole také své unikátní djské sety. Vzhledem k tomu, že byl prvním mnichovským djem, který hrál garage-housové tracky jako byli např. "Don't Make Me Wait" od The Peech Boys či "Set It Off" od Harlekinns, se záhy stává rezidentním djem nejlepších a největších klubů ve městě. Některé z nahrávek, které hrál - jako byl např. "Who Needs Sleep Tonight" od Silicone Soul, později zremixovanou DJem Hell - se staly na mnichovské taneční scéně klasikami.
Přechod od oldskool hiphopu a taneční nové vlny k funkovější, jazzové černé hudbě představoval pro Michalea "přirozený vývoj". Jakmile do místních record shopů dorazili první kousky alb "Lesson 1, 2 and 3" od Double D & Steinsky, Michael je koupil a zařadil do svých setů. Michael proslul také častým hostováním na klubové noci "Soulful Shack" v Kolíně. Během acid housové vlny propagoval soulovější, groovovější věci, a místo, aby na své pravidelné noci v Babalu pozval třeba taková jména jako Baby Ford či Adamski, rozhodl se Michael oslovit takové britské dje jako jsou Gilles Peterson, Norman Jay, Sylvester, Patrick Forge, Coldcut či James Lavell. Jedna z jeho nocí byla i legendární "Into Somethin'", která byla v roce 1998 časopisem Face zvolena nejlepší klubovou nocí v Evropě a stále ještě každý pátek v Muffathalle probíhá!
V roce 1993 se Michael na "Into Somethin'" setkává Rainerem Trüby. Rainer, rovněž hudební workoholik (Michael v současnosti vlastní více než 60 000 vinylů a 8000 CD...), dal Michaelovi demo se dvěma nahrávkami, které udělal společně s Berndem Kunzem, později známým jako A Forest Mighty Black. Michael se vzápětí rozhodl pro vlastní produkci těchto tracků a založil Compost Records. První nahrávka tohoto labelu vyšla v roce1993!
Po nahrávání pro AFMB, založili Michael a majitel studia Jan Krause, zvukový inženýr a basák skupiny "The Poets Of Rhythm", vlastní projekt Beanfield.
Beanfield, jehož první singly "Charles" a "Keep On Believing" se staly downbeatovými klubovými klasikami, odrážejí Michaelovu osobní historii a vývoj hudebních stylů a schopností.
Mezitím se sbírka desek vydaných u Compost Records rozrostla o značnou řadu význačných nahrávek např. od Fauna Flash, Trüby Trio, Les Gammas, Beanfield, Procreation, Syrup a kompilační sérii "Future Sounds Of Jazz" a "Glücklich". Compost se postupně stává jedním z nejvýznačnějších německých labelů.
Nové aktivity otevřely Michaelovi mnoho nových možností. Následovalo zahájení spolupráce s lidmi okolo berlinské Jazzanova. Michael: "Všichni umělci z Compostu se navzájem znají. Jsme jako jedna rodina! Hodně diskutujeme o muzice, vyměňujeme si různé nahrávky, které se nám líbí, a samozřejmě se také známe přes djing."
Povzbuzen rostoucím úspěšností Compostu, zakládá Michael housově orientovaný label Compose Records (např. DJ Linus)Nakonec vzniká také JCR (Jazzanova-Compost Records), producentský tým, který se rovněž soustředí na djskou spolupráci mezi Jazzanovou a Compost Records
Díky své píli a nadšení vydobyl reputaci v mnoha odlišných oblastech. Jeho profese a projekty zahrnují hudební novinářství a skládání, Djing a práci manažera. Většinu času věnuje Michael vedle djingu práci na svých labelech. Sbírka nahrávek a desek vydaných u Compost Records zahrnuje taková jména jako jsou Fauna Flash, Trüby Trio, Les Gammas, Beanfield, Procreation, Syrup, kompilační sérii "Future Sounds Of Jazz" a "Glücklich". Compost uzce rovněž spolupracuje s proslulou berlínskou formaci Jazzanova.
C Lounge Live @ Mecca
Line-up:
Main Stage
21:00 - 22:30 Tall
22:30 - 23:30 Dan Bárta & Yvonne Sanchez
23:30 - 00:00 Tall + vocals by Elin
00:00 - 01:00 5MPH
01:00 - 03:00 Luger + Radim & PetrS (sax & percussions) + Tonya (Monkey Business)
Moskito
03:00 - 05:30 Future Sound of Jazz
Downstairs - disco sets by:
Moskito
Luger
James Baseley + guests
C Lounge Live @ Zvonařka
Line-up:
17:00 - 19:30 Tall + vocals by Elin
19:30 - 22:00 Luger + Radim & PetrS + Charlie One + Tonya
22:00 - 23:00 5MPH
23:00 - 01:00 James Baseley
Vstup na obě akce od 18 let.

Hned následující den, v neděli 7.4. proběhne odpolední C Lounge Live Grooves také v restauraci na Zvonařce.
Michael Reinboth
Future Sound of Jazz vol.8
Michael Reinboth, zakladatel a majitel labelů Compost a Compose Records si díky své píli a nadšení vydobyl reputaci v mnoha odlišných oblastech. Jeho profese a projekty zahrnují hudební novinářství a skládání, Djing a práci manažera. Michael se začal o hudbu vážně zajímat koncem 70. let, kdy pracoval jako novinář a skladatel. Jeho aktivity silně ovlivnily klubovou scénu, a to nejenom lokální, nýbrž i celosvětovou. S labely Compost a Compose Records se Michaelovi podařilo vytvořit slušnou základnu innovativní hudby, která inspirovala hudebníky po celém světě!
Když v roce 1979 skončil školu, rozhodl se Michael a jeho dva přátelé vytvořit něco vlastního a založili "Elaste", modní, politický, hudební a life-stylový časopis typu "The Face". Časopis znamenal pro Michalovu novinářskou kariéru odrazový můstek, neboť si záhy vydobyl postavení kultovní undergroundové publikace, které se dostalo se podpory z celého světa a který také získal několik cen (včetně ceny European Design Award v kategorii tištěných časopisů v roce 1984). Poté, co v roce 1986 přestal časopis vycházet, působil Michal jako externí redaktor mnoha hudebních časopisů včetně takových jako Spex, MusikExpress, Spiegel, a Network Press. V současné době i nadále píše pro WOM a Jazz Thing a je také spoluautorem knihy "Chasin' A Dream" (Kiepenheuer & Witsch, 1989), která pojednává o tématech spojených se soulem, funkem a černou hudbou.
Vedle toho, že působí jako novinář, si Michael začal na počátku 80.let budovat kariéru dje. Poprvé jako dj vystoupil, když mu bylo 20 v klubu "Basement" v rodném Hannoveru. "Vzpomínám s, že Basement byl první klub v Hannoveru, kam si DJ musel kupovat a nosit své vlastní desky", říká Michael. "To bylo v té době něco zcela neobvyklého. Hrával jsem divoký mix všeho, co se mi líbilo."
Selekce Michalových oblíbených nahrávek, která zahrnovala vše od undergroundu k hip-hopu, alternativního elektra a soulu, představovala podivnou směs, která clubbery zároveň bavila a rozšiřovala jim obzory!
Když se v roce 1983 přestěhoval do Mnichova, aby tu studoval žurnalistiku, přinesl do bavorské metropole také své unikátní djské sety. Vzhledem k tomu, že byl prvním mnichovským djem, který hrál garage-housové tracky jako byli např. "Don't Make Me Wait" od The Peech Boys či "Set It Off" od Harlekinns, se záhy stává rezidentním djem nejlepších a největších klubů ve městě. Některé z nahrávek, které hrál - jako byl např. "Who Needs Sleep Tonight" od Silicone Soul, později zremixovanou DJem Hell - se staly na mnichovské taneční scéně klasikami.
Přechod od oldskool hiphopu a taneční nové vlny k funkovější, jazzové černé hudbě představoval pro Michalea "přirozený vývoj". Jakmile do místních record shopů dorazili první kousky alb "Lesson 1, 2 and 3" od Double D & Steinsky, Michael je koupil a zařadil do svých setů. Michael proslul také častým hostováním na klubové noci "Soulful Shack" v Kolíně. Během acid housové vlny propagoval soulovější, groovovější věci, a místo, aby na své pravidelné noci v Babalu pozval třeba taková jména jako Baby Ford či Adamski, rozhodl se Michael oslovit takové britské dje jako jsou Gilles Peterson, Norman Jay, Sylvester, Patrick Forge, Coldcut či James Lavell. Jedna z jeho nocí byla i legendární "Into Somethin'", která byla v roce 1998 časopisem Face zvolena nejlepší klubovou nocí v Evropě a stále ještě každý pátek v Muffathalle probíhá!
V roce 1993 se Michael na "Into Somethin'" setkává Rainerem Trüby. Rainer, rovněž hudební workoholik (Michael v současnosti vlastní více než 60 000 vinylů a 8000 CD...), dal Michaelovi demo se dvěma nahrávkami, které udělal společně s Berndem Kunzem, později známým jako A Forest Mighty Black. Michael se vzápětí rozhodl pro vlastní produkci těchto tracků a založil Compost Records. První nahrávka tohoto labelu vyšla v roce1993!
Po nahrávání pro AFMB, založili Michael a majitel studia Jan Krause, zvukový inženýr a basák skupiny "The Poets Of Rhythm", vlastní projekt Beanfield.
Beanfield, jehož první singly "Charles" a "Keep On Believing" se staly downbeatovými klubovými klasikami, odrážejí Michaelovu osobní historii a vývoj hudebních stylů a schopností.
Mezitím se sbírka desek vydaných u Compost Records rozrostla o značnou řadu význačných nahrávek např. od Fauna Flash, Trüby Trio, Les Gammas, Beanfield, Procreation, Syrup a kompilační sérii "Future Sounds Of Jazz" a "Glücklich". Compost se postupně stává jedním z nejvýznačnějších německých labelů.
Nové aktivity otevřely Michaelovi mnoho nových možností. Následovalo zahájení spolupráce s lidmi okolo berlinské Jazzanova. Michael: "Všichni umělci z Compostu se navzájem znají. Jsme jako jedna rodina! Hodně diskutujeme o muzice, vyměňujeme si různé nahrávky, které se nám líbí, a samozřejmě se také známe přes djing."
Povzbuzen rostoucím úspěšností Compostu, zakládá Michael housově orientovaný label Compose Records (např. DJ Linus)Nakonec vzniká také JCR (Jazzanova-Compost Records), producentský tým, který se rovněž soustředí na djskou spolupráci mezi Jazzanovou a Compost Records
Díky své píli a nadšení vydobyl reputaci v mnoha odlišných oblastech. Jeho profese a projekty zahrnují hudební novinářství a skládání, Djing a práci manažera. Většinu času věnuje Michael vedle djingu práci na svých labelech. Sbírka nahrávek a desek vydaných u Compost Records zahrnuje taková jména jako jsou Fauna Flash, Trüby Trio, Les Gammas, Beanfield, Procreation, Syrup, kompilační sérii "Future Sounds Of Jazz" a "Glücklich". Compost uzce rovněž spolupracuje s proslulou berlínskou formaci Jazzanova.
C Lounge Live @ Mecca
Line-up:
Main Stage
21:00 - 22:30 Tall
22:30 - 23:30 Dan Bárta & Yvonne Sanchez
23:30 - 00:00 Tall + vocals by Elin
00:00 - 01:00 5MPH
01:00 - 03:00 Luger + Radim & PetrS (sax & percussions) + Tonya (Monkey Business)
Moskito
03:00 - 05:30 Future Sound of Jazz
Downstairs - disco sets by:
Moskito
Luger
James Baseley + guests
C Lounge Live @ Zvonařka
Line-up:
17:00 - 19:30 Tall + vocals by Elin
19:30 - 22:00 Luger + Radim & PetrS + Charlie One + Tonya
22:00 - 23:00 5MPH
23:00 - 01:00 James Baseley
Vstup na obě akce od 18 let.