PARTYINFO
NOC U MERKURA
Datum konání: |
19.07.2002 - pátek |
Místo konání: |
Chrudim - R klub |
DJs: |
Chris Sadler, Mr. Pupitz, Hech d'n'b chillout: Lulu_rulez, Vaant, Doctorr |
Info: |
http://www.umerkura.cz... |
Popis: |
další z pravidelných Nocí u Merkura |
První vinyl labelu U Merkura
Blow
Po dvou a půl letech se lidičky kolem vinylshopu U Merkura rozhodli pro vydávání české muziky na stejnojmenném labelu. DJs Hech a Mr. Pupitz jsou známí svými tech-housovými sety a v podobném duchu je koncipováno i vydavatelství. Cílem Merkuráků je rozšířit řady českých labelů a vydávat kvalitní tracky jaké jsou k slyšení na deskách od East Authentic nebo Lighthouse.
Jsme nadšeni, že první desku u Merkura vydává výborná pardubicko-pražská formace Blow. Na vinyl si pro Vás přichystali skladbu Catch the light, která bude na novém albu, které by mělo vyjít tento rok. Pro naši první desku Blow zremixovali svoji pecku v rychlejším tech-housovém rytmu.
O remix byl požádán DJ Chris Sadler, který vydal několik titulů u pražského labelu Beeswax. Chris patří mezi nejznámější a nejvíce respektované DJs v Čechách. O druhý remix se postaral pardubický projekt Sneer.
Singl si můžete poslechnout ve formátu MP3 na webové adrese www.umerkura.cz.
Jsme nadšeni, že první desku u Merkura vydává výborná pardubicko-pražská formace Blow. Na vinyl si pro Vás přichystali skladbu Catch the light, která bude na novém albu, které by mělo vyjít tento rok. Pro naši první desku Blow zremixovali svoji pecku v rychlejším tech-housovém rytmu.
O remix byl požádán DJ Chris Sadler, který vydal několik titulů u pražského labelu Beeswax. Chris patří mezi nejznámější a nejvíce respektované DJs v Čechách. O druhý remix se postaral pardubický projekt Sneer.
Singl si můžete poslechnout ve formátu MP3 na webové adrese www.umerkura.cz.

Blow
Chris Sadler
Projekt BLOW vstoupil poprvé v povědomí posluchačů v létě roku 1994 díky nahrávce Blow, která si získala přízeň moderátorů Radia 1. Po takřka tříleté odmlce způsobené nepřítomností "duše" seskupení - Teochara Bakardžieva - v České republice, se skupina rozrostla o další členy a vydala jednu z prvních drum'n'bassových nahrávek v ČR Blow - Virus. Singlový hit - A.C.R. se objevil na kompilaci Radia 1 Jungle is massive vydané v březnu roku 1998.
Od roku 1998 Blow začínají hrát pod agenturou D Smack U Promotion první významnější koncerty v Čechách a na Moravě. 29.5.1998 vystupují na mega akci - Jelení příkop '98 (s kapelami jako The Orb, 808 State, Transglobal Underground, Zion Train aj.). Na podzim následuje vydání CD Makak Rhesus a další klubové koncerty (Punto Azul, Mecca, atd.), vyvrcholením se potom stává společný koncert s Wubble U v ROXY.
V roce 1999 se Blow objevují na reklamní kompilaci pro Levi's Strauss (Sony Music Bonton) s písní Dezire z aktuálního CD Dummkopf a CD kompilaci remixů skupiny Manželé (Sony Music Bonton), na kterém se Blow podílí skladbou Ufo. Zároveň se mění tvář živých vystoupení. Kapela ustupuje od komornosti a k Blow se připojuje živý bubeník. To je i příležitost k opuštění ryze tanečních akcí, což potvrzují např. koncerty po boku bigbítových Tatabojs (společný jam 26.4. v klubu Delta, Praha), se švýcarskou kapelou Swandive a francouzskými One Shot na prestižních Euro connections v paláci Akropolis aj. V červnu Blow koncertují společně s britskými tanečními hvězdami Zion Train na jejich českém miniturné (Plzeň, Brno, Praha) a účastní se dalšího ročníku prestižního festivalu Jelení příkop - Jeleňák - tentokrát bez příkopu (s Tribal Drift, Hypnotix, Liquid Harmony a Zion Train). Na podzim Blow hrají mnoho samostatných koncertů v klubech od Aše až po Břeclav. Následuje první samostatné vystoupení v legendárním pražském klubu Roxy (2.12.1999).
Od ledna do března 2000 skupina připravuje své debutovém CD, které v dubnu natáčí pro pražský Black Point. Deska nese název Rolls Royce in the Dance Club a vychází 20.9.2000. Vydání desky je spojeno s mnoha koncerty a účastmi na letních festivalech, z nichž nejvýznamnějším je Zámostí 2000, kde Blow vystupují po Monkey Business, před Loop Guru.
Na začátku roku 2001 vydávají Blow dvě singlovky At This Time Tomorrow distribuované zdarma výhradně skrze internet a připravují studiové technotracky pro taneční promotéry na CD Blow - TechnoSoundSystem. Ty přesvědčily pořadatele top party Summer of Love 2001 v Pardubicích, kde Blow dostávají důvěru vystupovat v exponovaném čase mezi DJskými hvězdami Ianem Voidem a Lukem Slaterem pro 12-ti tisícovou návštěvu.
Rok 2002 je pro Blow naplněn především neustálou prací na novém albu, které by mělo vyjít do konce roku.
Od roku 1998 Blow začínají hrát pod agenturou D Smack U Promotion první významnější koncerty v Čechách a na Moravě. 29.5.1998 vystupují na mega akci - Jelení příkop '98 (s kapelami jako The Orb, 808 State, Transglobal Underground, Zion Train aj.). Na podzim následuje vydání CD Makak Rhesus a další klubové koncerty (Punto Azul, Mecca, atd.), vyvrcholením se potom stává společný koncert s Wubble U v ROXY.
V roce 1999 se Blow objevují na reklamní kompilaci pro Levi's Strauss (Sony Music Bonton) s písní Dezire z aktuálního CD Dummkopf a CD kompilaci remixů skupiny Manželé (Sony Music Bonton), na kterém se Blow podílí skladbou Ufo. Zároveň se mění tvář živých vystoupení. Kapela ustupuje od komornosti a k Blow se připojuje živý bubeník. To je i příležitost k opuštění ryze tanečních akcí, což potvrzují např. koncerty po boku bigbítových Tatabojs (společný jam 26.4. v klubu Delta, Praha), se švýcarskou kapelou Swandive a francouzskými One Shot na prestižních Euro connections v paláci Akropolis aj. V červnu Blow koncertují společně s britskými tanečními hvězdami Zion Train na jejich českém miniturné (Plzeň, Brno, Praha) a účastní se dalšího ročníku prestižního festivalu Jelení příkop - Jeleňák - tentokrát bez příkopu (s Tribal Drift, Hypnotix, Liquid Harmony a Zion Train). Na podzim Blow hrají mnoho samostatných koncertů v klubech od Aše až po Břeclav. Následuje první samostatné vystoupení v legendárním pražském klubu Roxy (2.12.1999).
Od ledna do března 2000 skupina připravuje své debutovém CD, které v dubnu natáčí pro pražský Black Point. Deska nese název Rolls Royce in the Dance Club a vychází 20.9.2000. Vydání desky je spojeno s mnoha koncerty a účastmi na letních festivalech, z nichž nejvýznamnějším je Zámostí 2000, kde Blow vystupují po Monkey Business, před Loop Guru.
Na začátku roku 2001 vydávají Blow dvě singlovky At This Time Tomorrow distribuované zdarma výhradně skrze internet a připravují studiové technotracky pro taneční promotéry na CD Blow - TechnoSoundSystem. Ty přesvědčily pořadatele top party Summer of Love 2001 v Pardubicích, kde Blow dostávají důvěru vystupovat v exponovaném čase mezi DJskými hvězdami Ianem Voidem a Lukem Slaterem pro 12-ti tisícovou návštěvu.
Rok 2002 je pro Blow naplněn především neustálou prací na novém albu, které by mělo vyjít do konce roku.
Chris Sadler
R-klub v Chrudimi opět v provozu
www.chrissadler.com
resident: Mecca (Camouflage), Roxy (Climax), Liquid (Resonant)
Chris se poprvé setkal s taneční hudbou při pravidelných návštěvách klubu Cream ve Velké Británii a Atomic Jamu a zanedlouho si přinesl pár levných gramofonů a mixážní pult a pokud zrovna nebyl v klubu, piloval v ložnici svůj DJing.
Poprvé veřejně vystoupil v Liverpoolském baru Baa v roce 1992 a během svých studií na univerzitě si na své konto připsal příležitostné účinkování na parties, v barech a klubech ve Wolverhamptonu a v Liverpoolu, včetně již neexistujícího Edenu nechvalně proslulého promotéra Charlieho Chestera. V té době začal provozovat malé, ale populární páteční party Recycle v průmyslovém prostoru nad Wolverhamptonskou hospodou.
V roce 1996, když ukončil studia na univerzitě s vyznamenáním v oboru biomedicíny, se Chris odstěhoval do Prahy, aby poznal místní životní styl a získal zkušenosti s DJingem. Během prvních několika měsíců v Praze chodil od klubu ke klubu a nabízel své demo nahrávky, což mělo za výsledek pravidelné osmihodinové sety v klubu Újezd na gramofonech a pultu, které si musel obstarat sám. Po pár měsících přinesla tvrdá práce ovoce - agentura Lighthouse ho požádala o účast na prestižních akcích, kde hrál po boku Davea Clarka, Davida Holmese, Nicka Warrena a Darrena Emersona.
Na počátku roku 1997 se Chris dal dohromady s promotérem Klubu X Nigelem Demonem a začal spolupořádat a hrát na pravidelných sobotních akcích v klubu opět pod názvem Recycle. Party zaznamenala již od prvního uskutečnění nečekaný úspěch a Chris tam každou sobotu hrál spolu s nejlepšími českými DJs až do roku 1998, kdy byl klub uzavřen. Během té doby se Chrisovo jméno začalo čím dál tím častěji objevovat na plakátech největších a nejlepších parties v Praze. Chris hrál pravidelně pro obrovské davy lidí po boku tak uznávaných umělců jako je Josh Wink, Colin Ddále Matthew B. a Luke Slater a jednou si dokonce zahrál speciální jungle set s Roni Size.
Mezitím se Chrisova pověst rozšířila i mimo Prahu a začaly přicházet nabídky z celé země. Chris tak najezdil tisíce kilometrů napříč Českou Republikou a hrál téměř ve všech větších a také v mnoha menších městech.
Ke konci roku 1997 převzal Chris pražskou pobočku bookingové agentury dy-na-mix, která byla ve Velké Británii pod vedením legendárního Eddie Richardse vůbec první bookingová agentura pro DJs. Během svého působení v dy-na-mixu dovezl Chris do České Republiky mnoho britských undergroundových hrdinů, jako byli Charles Webster, Nathan Coles, Phil Perry, Eddie Richards, Malcolm Duffy, D.I.Y. a Richard Sen.
V roce 1998 začal také vysílat svou sobotní noční show na Rádiu 1 a publikovat články o hudbě, DJs a taneční scéně v kulturním magazínu pro mladé lidi Think. Nejlepší pražský klub Roxy a světoznámá Radost FX jej začali pravidelně bookovat na své parties; dále hrál po celé republice a začal hrát i v zahraničí - v Německu, Rakousku a na Slovensku - na jedné listině se jmény jako Paul Oakenfold, Derrick May a C.J. Bolland. Dále také experimentoval jako promotér a na jednorázové vyprodané akce v Praze dovezl DJs Kenny Hawkese, Iana Pooleyho a Petea Hellera. Konec roku 1998 zastihl Chrise jako rezident DJe na měsíčních parties Climax v Roxy, kde hraje před zaplněným sálem dodnes.
V roce 1999 byl čtenáři magazínu Trip a návštěvníky webové stránky techno.cz zvolen mezi tři nejlepší české DJs. Mezitím si upevnil svou pozici nenahraditelné součásti české taneční scény, pokračoval ve hraní po celé zemi a hrál na akcích s účastí až 9 000 lidí. V té době začal Chris často hrát pro mezinárodní agenturu Wax v Praze, což jej dovedlo k produkování hudby, jež vyústilo v "Take This" na CD Waxu "Trans-Atlantic session", kterému se dostalo vřelého přijetí. V roce 2000 pokračuje Chris v produkování hudby; již vydal nahrávku "Come" a na nově vzniklém labelu Beeswax má vyjít track "Too fucked to funk". Jeho první oficiální kompilace vyšla s velkým ohlasem u Next Ery, zatímco jej úspěšná spolupráce s Waxem přivedla na stejné pódium s Basement Jaxx, Erickem Morillem a Presence a účasti na novém zajímavém projektu SBS, kde Chris hraje s českými hvězdami Bidlem a Stephunkem na 4 gramofony, FX, klávesy, samplery a 505. Spolu s DJem Vectifem začal nedávno také vysílat páteční večerní pořad na rádiu Vox 95.3 FM.
Chris si již získal své stálé příznivce a o jeho povznášející, působivý a funky house je nyní větší zájem než kdykoli předtím.
Diskografie:
Dream Masakr Vol. 1 mix Chrise Sadlera (Dreamedia)
Chris Sadler presents Citrax - "Také This" (na Trans-Atlantic Sessions) (Wax)
Chris Sadler presents Citrax - "Come" (Wax)
House Party vol. 14 mixed by Chris Sadler (Next Era)
Rock Scissors Paper - "Father" (Stephunk and Sadler remix) (Wax)
Chris Sadler presents Citrax - "Rising Sun" (Wax)
Chris Sadler presents Citrax - "2 Fuct 2 Funk" (Beeswax)
Chris Sadler presents Citrax - "V´s Theme" (Beeswax)
Chris Sadler presents Citrax - "5 Miles High" (Beeswax)
resident: Mecca (Camouflage), Roxy (Climax), Liquid (Resonant)
Chris se poprvé setkal s taneční hudbou při pravidelných návštěvách klubu Cream ve Velké Británii a Atomic Jamu a zanedlouho si přinesl pár levných gramofonů a mixážní pult a pokud zrovna nebyl v klubu, piloval v ložnici svůj DJing.
Poprvé veřejně vystoupil v Liverpoolském baru Baa v roce 1992 a během svých studií na univerzitě si na své konto připsal příležitostné účinkování na parties, v barech a klubech ve Wolverhamptonu a v Liverpoolu, včetně již neexistujícího Edenu nechvalně proslulého promotéra Charlieho Chestera. V té době začal provozovat malé, ale populární páteční party Recycle v průmyslovém prostoru nad Wolverhamptonskou hospodou.
V roce 1996, když ukončil studia na univerzitě s vyznamenáním v oboru biomedicíny, se Chris odstěhoval do Prahy, aby poznal místní životní styl a získal zkušenosti s DJingem. Během prvních několika měsíců v Praze chodil od klubu ke klubu a nabízel své demo nahrávky, což mělo za výsledek pravidelné osmihodinové sety v klubu Újezd na gramofonech a pultu, které si musel obstarat sám. Po pár měsících přinesla tvrdá práce ovoce - agentura Lighthouse ho požádala o účast na prestižních akcích, kde hrál po boku Davea Clarka, Davida Holmese, Nicka Warrena a Darrena Emersona.
Na počátku roku 1997 se Chris dal dohromady s promotérem Klubu X Nigelem Demonem a začal spolupořádat a hrát na pravidelných sobotních akcích v klubu opět pod názvem Recycle. Party zaznamenala již od prvního uskutečnění nečekaný úspěch a Chris tam každou sobotu hrál spolu s nejlepšími českými DJs až do roku 1998, kdy byl klub uzavřen. Během té doby se Chrisovo jméno začalo čím dál tím častěji objevovat na plakátech největších a nejlepších parties v Praze. Chris hrál pravidelně pro obrovské davy lidí po boku tak uznávaných umělců jako je Josh Wink, Colin Ddále Matthew B. a Luke Slater a jednou si dokonce zahrál speciální jungle set s Roni Size.
Mezitím se Chrisova pověst rozšířila i mimo Prahu a začaly přicházet nabídky z celé země. Chris tak najezdil tisíce kilometrů napříč Českou Republikou a hrál téměř ve všech větších a také v mnoha menších městech.
Ke konci roku 1997 převzal Chris pražskou pobočku bookingové agentury dy-na-mix, která byla ve Velké Británii pod vedením legendárního Eddie Richardse vůbec první bookingová agentura pro DJs. Během svého působení v dy-na-mixu dovezl Chris do České Republiky mnoho britských undergroundových hrdinů, jako byli Charles Webster, Nathan Coles, Phil Perry, Eddie Richards, Malcolm Duffy, D.I.Y. a Richard Sen.
V roce 1998 začal také vysílat svou sobotní noční show na Rádiu 1 a publikovat články o hudbě, DJs a taneční scéně v kulturním magazínu pro mladé lidi Think. Nejlepší pražský klub Roxy a světoznámá Radost FX jej začali pravidelně bookovat na své parties; dále hrál po celé republice a začal hrát i v zahraničí - v Německu, Rakousku a na Slovensku - na jedné listině se jmény jako Paul Oakenfold, Derrick May a C.J. Bolland. Dále také experimentoval jako promotér a na jednorázové vyprodané akce v Praze dovezl DJs Kenny Hawkese, Iana Pooleyho a Petea Hellera. Konec roku 1998 zastihl Chrise jako rezident DJe na měsíčních parties Climax v Roxy, kde hraje před zaplněným sálem dodnes.
V roce 1999 byl čtenáři magazínu Trip a návštěvníky webové stránky techno.cz zvolen mezi tři nejlepší české DJs. Mezitím si upevnil svou pozici nenahraditelné součásti české taneční scény, pokračoval ve hraní po celé zemi a hrál na akcích s účastí až 9 000 lidí. V té době začal Chris často hrát pro mezinárodní agenturu Wax v Praze, což jej dovedlo k produkování hudby, jež vyústilo v "Take This" na CD Waxu "Trans-Atlantic session", kterému se dostalo vřelého přijetí. V roce 2000 pokračuje Chris v produkování hudby; již vydal nahrávku "Come" a na nově vzniklém labelu Beeswax má vyjít track "Too fucked to funk". Jeho první oficiální kompilace vyšla s velkým ohlasem u Next Ery, zatímco jej úspěšná spolupráce s Waxem přivedla na stejné pódium s Basement Jaxx, Erickem Morillem a Presence a účasti na novém zajímavém projektu SBS, kde Chris hraje s českými hvězdami Bidlem a Stephunkem na 4 gramofony, FX, klávesy, samplery a 505. Spolu s DJem Vectifem začal nedávno také vysílat páteční večerní pořad na rádiu Vox 95.3 FM.
Chris si již získal své stálé příznivce a o jeho povznášející, působivý a funky house je nyní větší zájem než kdykoli předtím.
Diskografie:
Dream Masakr Vol. 1 mix Chrise Sadlera (Dreamedia)
Chris Sadler presents Citrax - "Také This" (na Trans-Atlantic Sessions) (Wax)
Chris Sadler presents Citrax - "Come" (Wax)
House Party vol. 14 mixed by Chris Sadler (Next Era)
Rock Scissors Paper - "Father" (Stephunk and Sadler remix) (Wax)
Chris Sadler presents Citrax - "Rising Sun" (Wax)
Chris Sadler presents Citrax - "2 Fuct 2 Funk" (Beeswax)
Chris Sadler presents Citrax - "V´s Theme" (Beeswax)
Chris Sadler presents Citrax - "5 Miles High" (Beeswax)
R-klub v Chrudimi opět v provozu
R-klub v Chrudimi je od června opět v provozu. Po dvouměsíční přestávce se opět rozjede jeden z nejdéle otevřených klubů na východě Čech.
Vinylshop U Merkura si na pátek 19. července naplánoval další z našich pravidelných Nocí u Merkura. Tato akce má v Chrudimi výbornou tradici a je vyhlášená svojí pohodovou atmosférou.
Na jejím devatenáctém pokračování bude hostem Chris Sadler, který již jednou na Noci účinkoval. Díky tomu, že Chris přispěl na první Merkurovu desku svým remixem, je na čase připomenout si jeho DJské umění. Ná sále ho doplní Mr.Pupitz a Hech.
Díky vychytanému prostoru R-klubu je pravidlem taky drum n bassový chillout. Můžete se zaposlouchat do melodických lámaných beatů v podání Lulu_rulez, Vaanta a Doctorra.
Těšíme se, že přijdete po čtyřech měsících zapařit s Merkuráky.
Vinylshop U Merkura si na pátek 19. července naplánoval další z našich pravidelných Nocí u Merkura. Tato akce má v Chrudimi výbornou tradici a je vyhlášená svojí pohodovou atmosférou.
Na jejím devatenáctém pokračování bude hostem Chris Sadler, který již jednou na Noci účinkoval. Díky tomu, že Chris přispěl na první Merkurovu desku svým remixem, je na čase připomenout si jeho DJské umění. Ná sále ho doplní Mr.Pupitz a Hech.
Díky vychytanému prostoru R-klubu je pravidlem taky drum n bassový chillout. Můžete se zaposlouchat do melodických lámaných beatů v podání Lulu_rulez, Vaanta a Doctorra.
Těšíme se, že přijdete po čtyřech měsících zapařit s Merkuráky.