PARTYINFO

 

SUNDANCE 2003

Datum konání:
13.06.2003 - pátek
Místo konání:
Plzeň - Lucerna
DJs:
Inigo Kennedy (UK), Agent, Nika 77, Michal Dvořák, Šmaf, Jackill
Popis:
druhý den festivalu Sundance; vstup 170/200
 
 
Line-up na všechny dny Sundance
Inigo Kennedy na Sundance
Narodil se v severním Londýně v roce 1972, už jako teenager propadl vášni pro elektronickou hudbu - poslouchal spoustu nahrávek od Jeana Michela Jarre, Depeche Mode až po Howarda Jonese.
 
Narodil se v severním Londýně v roce 1972, už jako teenager propadl vášni pro elektronickou hudbu - poslouchal spoustu nahrávek od Jeana Michela Jarre, Depeche Mode až po Howarda Jonese. V průběhu pozdních 80. let ho zaujala první vlna hip hopu, která později přešla do více experimentálního a elektronického formátu, "Bassline" od Mantronix pro něho zůstává stálou jedničkou: inspirován zvukem "19" od Paula Hardcastla, kterou poprvé slyšel v Hip Hopové show Radia One, ustoupil od kategorizace muziky, a tak začalo období experimentování s "tape - dubbingem" a levnými pedály pro kytarové efekty.

Potom přišla vlna energie od acid housu a break - beat hardcoru, která byla přírodním progresem a zasela semínka toho, co se později stalo obrovskou vášní pro techno. Pořízení Roland D - 50 a Casio FZ - 1 v roce 1994 a sestrojení po domácku vyrobeného mixéru a fultru vedlo k odstartování jeho techno produkce. Toto období vyvrcholilo v roce 1996 vítězstvím v soutěži Fosters Ice Breaker za Techno v Techno Show Johna Berryho na Manchesterském Radiu Kiss 102. Toto vítězství vedlo k vydání jeho první věci " The Bond EP" v Červnu roku 1996. S takto posíleným sebevědomím a s vědomím, že cestu zpět má stále otevřenou, doslova zasypal nahrávkami Karla O`Connora (Regis) z Downwards.

Tato spolupráce se nadále vyvíjela, když se od vydavatelství Downwards oddělila jedna z jeho částí, z níž se stalo vydavatelství ZET. Tam také vyšla jeho druhá nahrávka "Automation Makers Art". Tato nahrávka se stala jakousi kultovní věcí - do značné míry známá např. jako "The Washing Machine" ve Slovinsku. U vydavatelství ZET ještě vydal jedno EP a double pack (dvojnahrávku), než toto vydavatelství v roce 1998 zaniklo. Zhruba ve stejné době začalo jeho přátelství s Umekem ze Slovinska. Nejdříve oba spolupracovali se ZET a také ho ovlivnil k vydání několika nahrávek na jeho albu" Expire 1". Tak začalo jeho silné přátelství s celou Východní Evropou. Od té doby zde často vystupuje jako DJ. Podpora ze strany Karla O`Connora, Peta (Sutton) a nyní i Tonyho (Soares - Vierra) a spolupráce s těmito všemi a s Intagrale Muzique pokračovala a vyvrcholila vydáním mnoha z jeho nahrávek.

Od počátku r. 1997 se objevovalo množství rozlišných projektů produkovaných různými autory pod jejich pseudonymy. Od hrubých průmyslových zvuků od Tomita Satori na albu Exhibit a Helki Torsnum na albu Sheer až po jeho stále experimentálnější smyčky, které vydal pod pseudonymem Reducer na albu Instillation. V té době se v jednom z londýnských Music shopů (Eukatech) setkal s Marco Lenzim. Toto setkání vyústilo v sérii nahrávek (včetně několika EP, několika společných věcí a mixů), které se objevili na jeho albu Molecular Recordings. Během roku 1996 až 1997 absolvoval řadu vystoupení po britských klubech, jako např. The Orbith v Leedsu. Pomohlo mu to získat další kontakty včetně Mike Humphriese a Johna Nuccleho (Cold Dust, atd.), což vedlo k vydání EP "The VZ Era", které bylo na jejich albu "Red Seal".

Missile Rec. i na dále představují důležitou část v jeho tvorbě. Dále úzce spolupracoval s Timem Taylorem na spoustě projektů, zejména na "Missile" a na "Fear Of Music" - hlavně na jejich masteringu a vydání. Dodnes je jeho nahrávka "Spaghettification" považována za jednu z nejpodivnějších věcí, které byla vydány na albu. Během následujících let pokračoval ve vydávání. Podílel se na spoustě projektů a alb, jako např. Misille, Molecular, Red Seal, Potential, Exhibit, Instillation, Sheer, Expire, Urban Substance, Morpheus a Electracom včetně remixů pro Space DJz a Roberta Armaniho.

V součastnosti se nejvíce věnuje svému albu Asymmetric. Toto album je speciálně určeno k vydání jeho materiálů a bylo sestaveno r. 1999. Je na něm hudba, která je mu nejvíce blízká. Některé nahrávky z tohoto alba byly přijaty rozporuplnně a některé se dočkaly ohlasu na poli Dance floor music. Společně s vydáváním nahrávek pokračuje i jako DJ. Jeho rozvrh je stále větší a hektičtější a obsahuje např. Detroit, Německo, Španělskko, Itálii, Británii, Francii, Belgii, Nizozemí, Švédsko, Island, Irsko, Portugalsko, Rakousko, Slovinsko, Slovensko, Českou Republiku, Bulharsko, JAR, Singapoor, Austrálii, Izrael ...
 
Sundance 2003 - electronic music festival

Flyer

 
flyer
 

Fotoreporty

 
 
 
 
 
 
 
 

Partnerské linky: festivaly 2016