PARTYINFO
10 YEARS OF SLIM SLAM DRUM
Datum konání: |
25.06.2010 - pátek |
Místo konání: |
Ostrava - Fabric |
DJs: |
Cause 4 Concern (Red Light, uk), Counterstrike (Barcode, jar), Masheen (uk), Blokhe4d (Bad Taste, uk), No Money, Wenia, Elvis, Smario, Yadel, Deadly Viperz, Philip TBC |
Popis: |
vstup předprodej 150 czk |
Line-up: |
FABRIC STAGE: 21:00 No Money (C-phone) 22:00 Deadly Viperz 00:00 OPTIV (Cause4Concern) 01:30 UMAN aka BLOKHE4D 03:00 Philip TBC 04:30 Yadel 06:00 guest GARAGE STAGE 21:00 Wenia 22:30 No Money (Limitedd) 00:00 Elvis 01:00 COUNTERSTRIKE 02:30 MASHEEN 04:00 SMario 05:30 Dry-rot |
Optiv: „V Cause4Concern jsme už jen dva“
Edwarde, jak se vede? Děláš teď na něčem?
Díky za optání, jde to dobře. Makám teď hlavně na muzice. Jak na spolupracích s BTK a Markem z C4C, tak na řadě svých sólových písniček a remixech.
Takže spravování tvého labelu ti nezabírá moc času?
No, starám se i o naše společné vydavatelství C4C, takže občas je těžké najít si čas pro vlastní muziku. Ale obvykle to dělám tak, že ráno věnuju uřadování, a odpoledne se přesunuju do studia. Tam jsem mnohem radši.
Objevil se u vás nějaký nový talent?
Na C4C teďka máme jeden remix od projeku Chris Octane & Dlr, opravdu se mi líbí, co tihle chlápci dělají. A na mém Redlightu se mi právě upsal Borderline. Na tahle jména byste si měli dát pozor.
Ve studiu děláš spíš sám, nebo společně s Markem a Stuem?
Stu už se v naší společné muzice bohužel neangažuje. Takže hudba, kterou vypouštíme ven pod hlavičkou Cause4Concern, je už jen moje a Markova práce. Ten za mnou lítá z Británie do Švýcarska a trávíme tu spolu několik týdbů tvorbou nových tracků.
Několik z tvých posledních písniček se pohybuje v „dubstepovém módu“...
Ty skladby, o nichž mluvíš, jsem vlastně zasadil do stejného tempa jako drum´n´bass, ale jsou mnohem víc odhalenější a minimalističtější než náš obvyklý sound. Tenhle hlubší zvuk hudby jako producent a posluchač miluji, coby DJ ale dávám přednost tvrdší straně.
Přesto se musím zeptat – nezdá se ti dubstep mnohem masivnější než všechen současný drum´n´bass?
Těžko říct. Ačkoliv ho mám rád, snažím se od něj držet stranou. Mnoho DJs kombinuje ve svých setech dubstep i drum´n´bass, ale já je považuju za dva rozdílné žánry.
Před pár lety si skladby Cause4Concern oblíbili breakbeatoví DJs. Přehrávali je v pomalejší rychlosti. Sledujete tenhle fenomén?
Pokud si dobře pamatuju, DJs tohle dělali posledních deset let, ale netuším, jak je to nyní. Za tu dobu jsme udělali několik čistokrevných breakbeatových skladeb, ale šlo spíš o experimenty. Mimo jiné, hodně písniček v tomhle rytmu je i na našem posledním albu Pandemic.
Kam vyrazíš v létě?
Zatím žádné plány. Pokud si najdu nějaký čas, využiju last minute něteré ze švýcarských cestovek.
SSD rekapituluje a slaví kulatiny se světovou elitou
Jedním ze čtyř zahraničních headlinerů, kteří zahrají v pátek 25. června v Ostravě na výroční párty SSD aka Slim Slam Drum, je i švýcarský producent Optiv, člen Cause4Concern. Spojili jsme se s jeho studiem v Bernu a pozjišťovali, jak to u něj vypadá. Mimo jiné jsme z něj dostali, že Cause4Concern jsou už jen duo a že dubstepu moc neholdují.
Díky za optání, jde to dobře. Makám teď hlavně na muzice. Jak na spolupracích s BTK a Markem z C4C, tak na řadě svých sólových písniček a remixech.
Takže spravování tvého labelu ti nezabírá moc času?
No, starám se i o naše společné vydavatelství C4C, takže občas je těžké najít si čas pro vlastní muziku. Ale obvykle to dělám tak, že ráno věnuju uřadování, a odpoledne se přesunuju do studia. Tam jsem mnohem radši.
Objevil se u vás nějaký nový talent?
Na C4C teďka máme jeden remix od projeku Chris Octane & Dlr, opravdu se mi líbí, co tihle chlápci dělají. A na mém Redlightu se mi právě upsal Borderline. Na tahle jména byste si měli dát pozor.
Ve studiu děláš spíš sám, nebo společně s Markem a Stuem?
Stu už se v naší společné muzice bohužel neangažuje. Takže hudba, kterou vypouštíme ven pod hlavičkou Cause4Concern, je už jen moje a Markova práce. Ten za mnou lítá z Británie do Švýcarska a trávíme tu spolu několik týdbů tvorbou nových tracků.
Několik z tvých posledních písniček se pohybuje v „dubstepovém módu“...
Ty skladby, o nichž mluvíš, jsem vlastně zasadil do stejného tempa jako drum´n´bass, ale jsou mnohem víc odhalenější a minimalističtější než náš obvyklý sound. Tenhle hlubší zvuk hudby jako producent a posluchač miluji, coby DJ ale dávám přednost tvrdší straně.
Přesto se musím zeptat – nezdá se ti dubstep mnohem masivnější než všechen současný drum´n´bass?
Těžko říct. Ačkoliv ho mám rád, snažím se od něj držet stranou. Mnoho DJs kombinuje ve svých setech dubstep i drum´n´bass, ale já je považuju za dva rozdílné žánry.
Před pár lety si skladby Cause4Concern oblíbili breakbeatoví DJs. Přehrávali je v pomalejší rychlosti. Sledujete tenhle fenomén?
Pokud si dobře pamatuju, DJs tohle dělali posledních deset let, ale netuším, jak je to nyní. Za tu dobu jsme udělali několik čistokrevných breakbeatových skladeb, ale šlo spíš o experimenty. Mimo jiné, hodně písniček v tomhle rytmu je i na našem posledním albu Pandemic.
Kam vyrazíš v létě?
Zatím žádné plány. Pokud si najdu nějaký čas, využiju last minute něteré ze švýcarských cestovek.