PARTYINFO
BASSBLASTER - REPLICATE X-18
Datum konání: |
19.04.2002 - pátek |
Místo konání: |
Brno - Rondo |
DJs: |
Jay Denham (USA), G-Force aka Stanny Fransen (BG), Kazu Kimura (JP), Kaisersoze, Leo Lycra, Ginger, Miss Renny; MC Spot & MC Mars |
Info: |
http://www.bassblaster.cz... |
Popis: |
dynamický sound, laser & light show, dance show Dark Angels, testy XTC, afterparty prvních 1000 majitelů vstupenek obdrží mix CD od Felipeho vstup 240/320 CZK |
CDčko k Bassblasteru od Felipeho až příští týden
Máme zde jednu informaci ohledně Bassblasteru. Na akci nebude včas připraveno CD Bassblaster. Budete moci si ho vyzvednout až příští týden v čerstvě přestěhovaném Diffusion store (Kounicova 19- dvorní trakt- Aiffel records) kde momentálně probíhá totální výprodej se slevou až 50%. Za to nenese zodpovědnost pořádající agentura ale DJ Felipe který nestihl včas dodat datku ze záznamem. Zde je jeho officiální omluva:
Dear Partypeople!
I am very sorry, but I have to tell you that the planned CD which should
be a present for all of you didn't got ready in time. I was on tour in
France and then in Japan and got back with a big delay and due to that
we weren't able to finish the CD. I hope you understand and I promise
that the CD will be finished soon and you can then get it in Nikolas
Store in Brno with the Voucher, which you can get at the entrance ot
this event.
Enjoy the event, keep the spirit and hope I see you soon
Felipe
Drazí Party people!
Je mi velmi líto, ale musím vám sdělit že plánované CD které mělo být pro všechny připraveno jsem nestihl dodat včas. Byl jsem na delším tour po Francii a po Japonsku a po tomto velkém zdržení jsem nebyl schopen dokončit toto CD. Věřím, že rozumíte a slibuji že CD bude připraveno brzy a budete moci si ho vyzvednout v Diffusion store za kupón který obržíte/obdrželi jste na akci.
Keep the spirit, Užijte si párty, a brzy se uvidíme
Felipe
Rozhovor s Miss Renny
Na Bassblasteru nebudou předávány CD Bassblaster, které mixuje Felipe, protože nestihl dodat datku. CDčka budou připravena příští týden a můžete si přečíst Felipeho omluvu.
Dear Partypeople!
I am very sorry, but I have to tell you that the planned CD which should
be a present for all of you didn't got ready in time. I was on tour in
France and then in Japan and got back with a big delay and due to that
we weren't able to finish the CD. I hope you understand and I promise
that the CD will be finished soon and you can then get it in Nikolas
Store in Brno with the Voucher, which you can get at the entrance ot
this event.
Enjoy the event, keep the spirit and hope I see you soon
Felipe
Drazí Party people!
Je mi velmi líto, ale musím vám sdělit že plánované CD které mělo být pro všechny připraveno jsem nestihl dodat včas. Byl jsem na delším tour po Francii a po Japonsku a po tomto velkém zdržení jsem nebyl schopen dokončit toto CD. Věřím, že rozumíte a slibuji že CD bude připraveno brzy a budete moci si ho vyzvednout v Diffusion store za kupón který obržíte/obdrželi jste na akci.
Keep the spirit, Užijte si párty, a brzy se uvidíme
Felipe
Rozhovor s Miss Renny
Předprodej a info o CD
Jakou muziku jsi poslouchala před tím než Ti učarovala elektronická taneční hudba a stala ses Miss Renny?
Disko, klasické hitovky, sem tam proložené U2, Duran Duran, Depeche Mode - kultovní muzika mojí generace.
Kdy a jak ses poprvé setkala s elektronickou taneční muzikou?
V Německu, kam jsem se dostala do skupiny lidí, kteří akce pořádali a sami byli DJs, bylo spíš na úrovni regionální, sem tam něco většího. Roznášela jsem letáky a tancovala, lepila plakáty, pomáhala za barem. Nejlepší léta. Bylo to asi kolem 94-95.
Kdy ses rozhodla postavit za gramofony a co tě k tomu vedlo?
Právě prostředí ve kterém jsem se pohybovala, jiné lidi než DJe jsem nepotkávala, ani když jsem byla v Česku. Rozhodla jsem se po ukončení ježdění do DE, když jsem ještě dodělávala školu.
Měla jsi v začátcích (nebo máš) nějaké vzory (DJ, producenty) nebo učitele?
No, spousta lidí tehdy začínala. Takže každý neměl čas vysvětlovat co a jak. Spíš jen základy a "zkoušet musíš sama, jinak na to nepřijdeš"!
Jsi v technice mixování samouk, experimentátor, nebo ti někdo dal základy?
Myslím, že vše dohromady.
Vzpomeneš si na první desku, kterou sis koupila? Jaká to byla, máš ji dodnes?
Jasně. To jsem ani neměla gramce a nevěděla vůbec nic - myslím že to bylo album.
Začínala jsi technem, nebo jsi prošla učitým stylovým vývojem?
Prošla vývojem - šílený boj - acid house, deep house, tech trance, podivné techno - až teď poslední 2 roky se mi vyjasnilo ale pořád ještě sháním...
Kdy a kde jsi hrála poprvé oficiálně? Jaké to bylo?
...myslím, že na diskotéce ve Zlíně na house párty (tehdy ještě žádné akce nefungovaly), no hrůza, rychlý přejezd crossfaderem... korekce nebyly a ani jsem s nima neuměla. :)
Jsi residentkou nějakého klubu nebo party?
...zatím ne. Třeba jednou.
Kde se ti hraje lépe - v klubu nebo na větších parties? Proč?
...to je mi jedno, důležitá je technika, zázemí a lidi.
Mixuješ poměrně dost tvrdou muziku, co tě na stylu, který hraješ nejvíc baví?
...právě ta rychlost a dynamičnost, kreativita, kterou můžeš u rychlé muziku využít. Pomalé věci nemůžu, usínám za mixem a nudím se. :)
Co je podle tebe na party nejdůležitější? (zvuk, světla, line up, dekorace, publikum, ...)
Základ akce je vždy zvuk! Ale aby ta akce byla opravdu dokonalá, je potřeba to vše dohromady!! Můj názor.
Je nějaké hraní nebo akce, na kterou nezapomeneš, protože byla něčím opravdu hodně výjimečná?
...každá je vyjimečná a zas tak moc a zajímavých jich nebylo, možná časem, jestli se dožiju. :)
Jakým způsobem sleduješ dění na domácí i zahraniční scéně? Jezdíš na akce, kde nehraješ?
...ne! Spíš vyjímečně, ale to už mě to musí opravdu hoodně chybět.
Kdyby sis mohla vybrat residenturu v libovolném klubu, který by to byl?
...Barumba, Fabric, Red, Perpetuum, ...našlo by se jich hodně. :)
Line-up snů...
18:00 - nákup nových desek + poslech
19:30 - dobrý sex
20:30 - oblečení + výjezd na dobrou akci
24:00 - 02:00 - moje hraní (povedené)
02:00 - 03:00 - zábava, pití, kecání, domlouvání dalších termínu (nezávazně)
03:00 - ??:?? - příjezd domů, spánek :)))))))))))
V poslední době se všichni snaží (nebo o tom alespoň mluví), co nejrychleji produkovat. Co si o tom myslíš? A co ty, chceš v blízké nebo vzdálenější budoucnosti vydávat vlastní hudbu?
Obdivuhodné, ale obávám se, že já bych na to neměla ani čas ani prostředky - je to přeci JEN můj koníček.
Posloucháš i jinou muziku, než je techno? Jakou? Co se Ti na ní líbí?
Poslouchám různé styly - disco, black music, drum&bass... hlavně kvůli rozmanitosti, náladě, barevnosti.
Bassblaster bude tvou první velkou akcí, nebo už jsi hrála před velkým publikem?
Beru to jako první "mega" akci, kde hraju. I když, zezačátku, kolik tam může být lidí...?! :)
Hrála jsi už někdy v zahraničí?
Jednou v Nemecku v Norimberku, 2x na Slovensku.
Je nějaký zahraniční nebo domácí DJ, kterého si ráda poslechneš a vychutnáš si jeho set?
Nechci jmenovat, bylo by jich hodně, a jiné by to mohlo mrzet... ...možná. ;)
Tvůj nejoblíbenější klub, místo kam se ráda vracíš a z jakého důvodu?
Mám to hraní tak rozházené, že ani nevím, moc pravidelnosti v tom není.
Jak relaxuješ? (kino, knižky, příroda...)
Příroda a čerstvý vzduch, hudba, tanec... mojí jedinou pořádnou relaxací je spánek :) jinak musím pořád něco dělat, jsem neklidná a nesoustředěná - neposeda, u filmu i knížky usnu, i když, snažím se. :)

Kdy a jak ses poprvé setkala s elektronickou taneční muzikou?
V Německu, kam jsem se dostala do skupiny lidí, kteří akce pořádali a sami byli DJs, bylo spíš na úrovni regionální, sem tam něco většího. Roznášela jsem letáky a tancovala, lepila plakáty, pomáhala za barem. Nejlepší léta. Bylo to asi kolem 94-95.
Kdy ses rozhodla postavit za gramofony a co tě k tomu vedlo?
Právě prostředí ve kterém jsem se pohybovala, jiné lidi než DJe jsem nepotkávala, ani když jsem byla v Česku. Rozhodla jsem se po ukončení ježdění do DE, když jsem ještě dodělávala školu.
Měla jsi v začátcích (nebo máš) nějaké vzory (DJ, producenty) nebo učitele?
No, spousta lidí tehdy začínala. Takže každý neměl čas vysvětlovat co a jak. Spíš jen základy a "zkoušet musíš sama, jinak na to nepřijdeš"!
Jsi v technice mixování samouk, experimentátor, nebo ti někdo dal základy?
Myslím, že vše dohromady.
Vzpomeneš si na první desku, kterou sis koupila? Jaká to byla, máš ji dodnes?
Jasně. To jsem ani neměla gramce a nevěděla vůbec nic - myslím že to bylo album.
Začínala jsi technem, nebo jsi prošla učitým stylovým vývojem?
Prošla vývojem - šílený boj - acid house, deep house, tech trance, podivné techno - až teď poslední 2 roky se mi vyjasnilo ale pořád ještě sháním...
Kdy a kde jsi hrála poprvé oficiálně? Jaké to bylo?
...myslím, že na diskotéce ve Zlíně na house párty (tehdy ještě žádné akce nefungovaly), no hrůza, rychlý přejezd crossfaderem... korekce nebyly a ani jsem s nima neuměla. :)
Jsi residentkou nějakého klubu nebo party?
...zatím ne. Třeba jednou.
Kde se ti hraje lépe - v klubu nebo na větších parties? Proč?
...to je mi jedno, důležitá je technika, zázemí a lidi.
Mixuješ poměrně dost tvrdou muziku, co tě na stylu, který hraješ nejvíc baví?
...právě ta rychlost a dynamičnost, kreativita, kterou můžeš u rychlé muziku využít. Pomalé věci nemůžu, usínám za mixem a nudím se. :)
Co je podle tebe na party nejdůležitější? (zvuk, světla, line up, dekorace, publikum, ...)

Je nějaké hraní nebo akce, na kterou nezapomeneš, protože byla něčím opravdu hodně výjimečná?
...každá je vyjimečná a zas tak moc a zajímavých jich nebylo, možná časem, jestli se dožiju. :)
Jakým způsobem sleduješ dění na domácí i zahraniční scéně? Jezdíš na akce, kde nehraješ?
...ne! Spíš vyjímečně, ale to už mě to musí opravdu hoodně chybět.
Kdyby sis mohla vybrat residenturu v libovolném klubu, který by to byl?
...Barumba, Fabric, Red, Perpetuum, ...našlo by se jich hodně. :)
Line-up snů...
18:00 - nákup nových desek + poslech
19:30 - dobrý sex
20:30 - oblečení + výjezd na dobrou akci
24:00 - 02:00 - moje hraní (povedené)
02:00 - 03:00 - zábava, pití, kecání, domlouvání dalších termínu (nezávazně)
03:00 - ??:?? - příjezd domů, spánek :)))))))))))
V poslední době se všichni snaží (nebo o tom alespoň mluví), co nejrychleji produkovat. Co si o tom myslíš? A co ty, chceš v blízké nebo vzdálenější budoucnosti vydávat vlastní hudbu?
Obdivuhodné, ale obávám se, že já bych na to neměla ani čas ani prostředky - je to přeci JEN můj koníček.
Posloucháš i jinou muziku, než je techno? Jakou? Co se Ti na ní líbí?
Poslouchám různé styly - disco, black music, drum&bass... hlavně kvůli rozmanitosti, náladě, barevnosti.
Bassblaster bude tvou první velkou akcí, nebo už jsi hrála před velkým publikem?
Beru to jako první "mega" akci, kde hraju. I když, zezačátku, kolik tam může být lidí...?! :)
Hrála jsi už někdy v zahraničí?
Jednou v Nemecku v Norimberku, 2x na Slovensku.
Je nějaký zahraniční nebo domácí DJ, kterého si ráda poslechneš a vychutnáš si jeho set?
Nechci jmenovat, bylo by jich hodně, a jiné by to mohlo mrzet... ...možná. ;)
Tvůj nejoblíbenější klub, místo kam se ráda vracíš a z jakého důvodu?
Mám to hraní tak rozházené, že ani nevím, moc pravidelnosti v tom není.
Jak relaxuješ? (kino, knižky, příroda...)
Příroda a čerstvý vzduch, hudba, tanec... mojí jedinou pořádnou relaxací je spánek :) jinak musím pořád něco dělat, jsem neklidná a nesoustředěná - neposeda, u filmu i knížky usnu, i když, snažím se. :)
Předprodej a info o CD
Jay Denham (Black Nation/Kalamazoo/USA)
Od dnešního dne (8.4.) jsou v prodeji lístky na Bassblaster - Replicate X-18.
Malá změna proběhla u CD Bassblaster Mix by Felipe, které dostanete až přímo na akci na základě kuponu, který dostanete v odchodě Diffusion při splnění podmínek uvedených na letácích, plakátech a tiskovkách...
Malá změna proběhla u CD Bassblaster Mix by Felipe, které dostanete až přímo na akci na základě kuponu, který dostanete v odchodě Diffusion při splnění podmínek uvedených na letácích, plakátech a tiskovkách...
Jay Denham (Black Nation/Kalamazoo/USA)
Kazu Kimura - profil
Je třetí generací Denhamů muzikantů. V patnácti letech si pořídil první hudební nástroj, byla to basová kytara. V sedmnácti hrál na různých večírcích spolu s partou kamarádů v rockové skupině. Líbil se mu punk rock a to, čemu v Americe říkali "new wave", od těchto hudebních stylů se v osmdesátých letech dostal k funky music Parliament, Cameo a The Times. V roce 1982 mu kdosi půjčil Chicago Hot Mix kazetu, která mu, jak říká "otevřela uši". Nahrávka byla plná revolučních zvuků Farley Jackmaster Funk a Frankie Knucklese. Silně pod vlivem zmiňované kazety se vydal do Větrného Města, aby tam hledal desky, další kazety a rozhlasové show, které se v jeho rodném Kalamazoo nedaly sehnat a naladit. Šťastná náhoda svedla v Chicagu Jayovy kroky dohromady s producentem rané house music Chip E, tak se zrodil nápad na tvorbu vlastní, taneční hudby...
Další šťastnou náhodou, dalo by se říci osudovou, byl pro Jaye nástup na Michiganskou státní universitu, kde se potkal s Anthony Shakirem aka Shake, který již tehdy vedl spolu s Claude Youngem zaběhnutý label Frictional. Shakir měl klávesy, Jay bicí modul, netrvalo dlouho a jamovali, zkoušeli a natáčeli první tracky. Když se Shakir seznámil s Derrick Mayem, pustil mu nějaké Denhamovy kazety a Derrickova reakce...donutil Jay Denhama přestěhovat se do Detroitu, aby tam začal pracovat pro Mayův label Transmat. V Detroitu Jay debutoval skladbou "Ritual" tehdy ovšem ještě pod pseudonymem Vice. Track vyšel na kompilaci Techno 2, nedlouho nato se objevilo Jayovo první samostatné, dnes již mýtické EP "Insync" pod přezdívkou Fade II Black.
Jay byl po čase frustrovaný prací pro Transmat a navázal spolupráci s Kevinem Saundersonem a jeho KMS a Burden Brothers 430 West. Tato etapa však také neměla dlouhého trvání a těžká životní situace spolu s rodinnými problémy přinutily Jaye v roce 1992 k návratu do Kalamazoo. Denham tuto dobu označuje jako naprostý odklon od businessu, kterým byl skutečně unaven.
To je však jen polovina příběhu. V Kalamazoo Jay rozhodně nezahálel, ba právě naopak, snažil se zdokonalit ve studiových dovednostech, skládal hudbu a pracoval na vlastním, originálním zvuku. Seznámil se s místními DJs a producenty, zjistil, že produkují velmi zajímavou hudbu bez dosavadní šance na zveřejnění. Koncem roku 1994 zakládá Jay Denham label Black Nation, debutem značky se stalo EP "Birth Of A Nation" (název je shodný s názvem propagandistického filmu rasistického hnutí Ku Klux Klanu ze začátku 20. století), které představuje Denhamovy tracky spolu se skladbami jeho přátel Fanon Flowers, Tony Ollie, Brett Dance a Chance McDermott. Filosofií labelu je produkovat "funky, rytmické, rozjeté, underground, groovy techno pro funky založené publikum". Black Nation se časem vyhoupl mezi nejlepší a nejtrvaleji úspěšné underground labely na světě.
Samozřejmě by bylo velmi jednoduché, kdyby se Jay Denham nechal smést vlnou Chicagského house nebo nasedl do dobře rozjetého vlaku Detroit techna, on to však neudělal. Šel vlastní cestou a podařilo se mu vnést do světa elektronické taneční hudby svěží, originální, sound. Dnes Denham vydává na značkách Mechanism Industries, Drought, Disco B, Cosmic, Cloned Vinyl, Parasound, Choice, Holzplatten, Sonic Mind, Session, Konsequent, Equator a Art Of Perception. Jay Denham DJ je rozjetý, dobře naolejovaný stroj, který nekompromisně hrne sety mezi publikum, vyniká excelentní technikou a silnou dávkou tolik potřebného bavičství. Přesvědčí vás o tom na Bassblasteru 19.04.2002.
Další šťastnou náhodou, dalo by se říci osudovou, byl pro Jaye nástup na Michiganskou státní universitu, kde se potkal s Anthony Shakirem aka Shake, který již tehdy vedl spolu s Claude Youngem zaběhnutý label Frictional. Shakir měl klávesy, Jay bicí modul, netrvalo dlouho a jamovali, zkoušeli a natáčeli první tracky. Když se Shakir seznámil s Derrick Mayem, pustil mu nějaké Denhamovy kazety a Derrickova reakce...donutil Jay Denhama přestěhovat se do Detroitu, aby tam začal pracovat pro Mayův label Transmat. V Detroitu Jay debutoval skladbou "Ritual" tehdy ovšem ještě pod pseudonymem Vice. Track vyšel na kompilaci Techno 2, nedlouho nato se objevilo Jayovo první samostatné, dnes již mýtické EP "Insync" pod přezdívkou Fade II Black.
Jay byl po čase frustrovaný prací pro Transmat a navázal spolupráci s Kevinem Saundersonem a jeho KMS a Burden Brothers 430 West. Tato etapa však také neměla dlouhého trvání a těžká životní situace spolu s rodinnými problémy přinutily Jaye v roce 1992 k návratu do Kalamazoo. Denham tuto dobu označuje jako naprostý odklon od businessu, kterým byl skutečně unaven.
To je však jen polovina příběhu. V Kalamazoo Jay rozhodně nezahálel, ba právě naopak, snažil se zdokonalit ve studiových dovednostech, skládal hudbu a pracoval na vlastním, originálním zvuku. Seznámil se s místními DJs a producenty, zjistil, že produkují velmi zajímavou hudbu bez dosavadní šance na zveřejnění. Koncem roku 1994 zakládá Jay Denham label Black Nation, debutem značky se stalo EP "Birth Of A Nation" (název je shodný s názvem propagandistického filmu rasistického hnutí Ku Klux Klanu ze začátku 20. století), které představuje Denhamovy tracky spolu se skladbami jeho přátel Fanon Flowers, Tony Ollie, Brett Dance a Chance McDermott. Filosofií labelu je produkovat "funky, rytmické, rozjeté, underground, groovy techno pro funky založené publikum". Black Nation se časem vyhoupl mezi nejlepší a nejtrvaleji úspěšné underground labely na světě.
Samozřejmě by bylo velmi jednoduché, kdyby se Jay Denham nechal smést vlnou Chicagského house nebo nasedl do dobře rozjetého vlaku Detroit techna, on to však neudělal. Šel vlastní cestou a podařilo se mu vnést do světa elektronické taneční hudby svěží, originální, sound. Dnes Denham vydává na značkách Mechanism Industries, Drought, Disco B, Cosmic, Cloned Vinyl, Parasound, Choice, Holzplatten, Sonic Mind, Session, Konsequent, Equator a Art Of Perception. Jay Denham DJ je rozjetý, dobře naolejovaný stroj, který nekompromisně hrne sety mezi publikum, vyniká excelentní technikou a silnou dávkou tolik potřebného bavičství. Přesvědčí vás o tom na Bassblasteru 19.04.2002.
Kazu Kimura - profil
Odstartoval DJ kariéru v roce 1987, začínal hrát v klubech v Tokiu a okolí. Když mu bylo 19 let stal se profesionálním DJ. Láska k hudbě a neustálé navazování kontaktů s podobně zaměřenými umělci přivedlo Kazu k setkání s DJ Baby Tokio, během jednoho roku začali společně pořádat underground parties a založili společnost Voice Production se sídlem v Tokiu. Konceptem agentury byl tzv. multimediální mix (DJ/parties/promotion/móda) šlo tedy o jakési hnutí zaměřené na podporu klubů a DJ kultury v Tokiu.
V roce 1990 odjel Kazu do Spojených Států, hrál v klubech Medusa v Chicagu a Trax ve Washingtonu, po návratu začal tvořit vlastní studiový materiál. Kimurova studiová produkce nezůstala bez odezvy a jeho tracky se objevily na CD kompilaci na které vychází to nejlepší od tokijských DJs, jmenuje se "Tokyo Explosion" dosud vyšla "vol. 1" a "vol. 2" vydává ji Crown Records a materiál zde zveřejnili například DJ Honda, Hiroshi Fujiwara, DJ Heyta a další.
V roce 1993 se Kazu Kimura přestěhoval do Brisbane v Austrálii. Získal příležitosti k hraní v mnoha klubech a na četných rave parties, přitom stále cestoval mezi rodným Tokyem a Brisbane. V roce 95 si také dvakrát zahrál ve světoznámém tokijském klubu "Liquid Room".
Rok 1995 byl pro DJ a producenta Kazu Kimuru velmi úspěšným a plodným, dostal nabídku od respektovaného holandského techno/house labelu Touche, aby natočil desku, která se nakonec zrealizovala na sublabelu Jam. Pravidelně, takřka každý měsíc vystupoval na větších i menších (ovšem ne co do významu) akcích v Sydney a Melbourne. Výsledkem těchto úspěšných vystoupení byla rostoucí popularita a nabídka od australské distribuce Mushroom k namixování jedné poloviny CD kompilace, tu druhou dostal na starosti jeden z nejznámějších australských DJ a producentů Will E Tell. Vyšla vpravdě revoluční 2CD mix kompilace, která do značné míry zamávala australskou techno scénou.
Během následujících šesti let se Kazu Kimura postavil na pódium po boku takových hvězd jako: Laurent Garnier, Jeff Mills, Richie Hawtin, Derrick May, Luke Slater, Carl Craig, Dave Angel, Josh Wink, Carl Cox, Space Djz, Ben Sims, Adam Beyer, Cari Lekebusch, The Advent, Chris Liebing, Dj Rush, Damon Wild, Steve Stoll, Steve Bicknell, Derrick Carter, Dj Misjah & DJ Tim, hrál v Hong Kongu na vyhlášené E-Love, dvakrát se vypravil do Evropy, hrál v Německu v klubu U60311 (Frankfurt), Palazzo (Bingen), Stammheim (Kassel), Warehouse (Colonge), Basement (Wiesbaden), Signalwerk (Mainz), Etec and Div (Eisfield), Time Club (Amsterdam), Nighttown (Rotterdam) a v super techno klubu "Ambasada Gavioli " Isola (Slovenia), vrátil se také do studia aby tam natočil "Track A" pro kompilaci "Unknown" na labelu Tortured jako Promo 023.
Nyní budete mít jedinečnou příležitost prožít první vystoupení DJ Kazu Kimuri v České republice a to právě prostřednictvím Bassblasteru 19.4.2002 v hale Rondo.
Bassblaster - Replicate X-18

V roce 1990 odjel Kazu do Spojených Států, hrál v klubech Medusa v Chicagu a Trax ve Washingtonu, po návratu začal tvořit vlastní studiový materiál. Kimurova studiová produkce nezůstala bez odezvy a jeho tracky se objevily na CD kompilaci na které vychází to nejlepší od tokijských DJs, jmenuje se "Tokyo Explosion" dosud vyšla "vol. 1" a "vol. 2" vydává ji Crown Records a materiál zde zveřejnili například DJ Honda, Hiroshi Fujiwara, DJ Heyta a další.
V roce 1993 se Kazu Kimura přestěhoval do Brisbane v Austrálii. Získal příležitosti k hraní v mnoha klubech a na četných rave parties, přitom stále cestoval mezi rodným Tokyem a Brisbane. V roce 95 si také dvakrát zahrál ve světoznámém tokijském klubu "Liquid Room".
Rok 1995 byl pro DJ a producenta Kazu Kimuru velmi úspěšným a plodným, dostal nabídku od respektovaného holandského techno/house labelu Touche, aby natočil desku, která se nakonec zrealizovala na sublabelu Jam. Pravidelně, takřka každý měsíc vystupoval na větších i menších (ovšem ne co do významu) akcích v Sydney a Melbourne. Výsledkem těchto úspěšných vystoupení byla rostoucí popularita a nabídka od australské distribuce Mushroom k namixování jedné poloviny CD kompilace, tu druhou dostal na starosti jeden z nejznámějších australských DJ a producentů Will E Tell. Vyšla vpravdě revoluční 2CD mix kompilace, která do značné míry zamávala australskou techno scénou.
Během následujících šesti let se Kazu Kimura postavil na pódium po boku takových hvězd jako: Laurent Garnier, Jeff Mills, Richie Hawtin, Derrick May, Luke Slater, Carl Craig, Dave Angel, Josh Wink, Carl Cox, Space Djz, Ben Sims, Adam Beyer, Cari Lekebusch, The Advent, Chris Liebing, Dj Rush, Damon Wild, Steve Stoll, Steve Bicknell, Derrick Carter, Dj Misjah & DJ Tim, hrál v Hong Kongu na vyhlášené E-Love, dvakrát se vypravil do Evropy, hrál v Německu v klubu U60311 (Frankfurt), Palazzo (Bingen), Stammheim (Kassel), Warehouse (Colonge), Basement (Wiesbaden), Signalwerk (Mainz), Etec and Div (Eisfield), Time Club (Amsterdam), Nighttown (Rotterdam) a v super techno klubu "Ambasada Gavioli " Isola (Slovenia), vrátil se také do studia aby tam natočil "Track A" pro kompilaci "Unknown" na labelu Tortured jako Promo 023.
Nyní budete mít jedinečnou příležitost prožít první vystoupení DJ Kazu Kimuri v České republice a to právě prostřednictvím Bassblasteru 19.4.2002 v hale Rondo.
Bassblaster - Replicate X-18
Bassblaster, party kterou pravidelně organizuje brněnská agentura Media N Production. Bassblaster hned od počátku vykazoval jasné známky toho, že vyroste v kultovní domácí party. Od prvních akcí ve vyhlášeném Boby centru přes klubové turné po exklusivní usídlení v jedné z nejlepších pevných hal v České republice, Rondu. Každý Bassblaster předvedl publiku špičky světové taneční scény, několikrát presentoval domácí premiéry umělců, kteří se díky úspěchu u publika znovu vracejí.
V pátek 19.04.2002 se geniální prostor brněnského Ronda opět rozezvučí pokračováním Bassblasteru, tentokrát s podtitulem Replicate X-18. Tradičně vynikající, dynamický sound spolu se skvělou laser a light show, umocněnou monstrózní stropní konstrukcí haly, již vloni vytvořil silný a nezapomenutelný dojem obří kosmické lodi.
Dnes je jisté, že noc budou řídit výborní DJs, zřejmě nejtvrdší domácích techno diva Miss Renny z agentury Surreal/W Production, producent a DJ, člen Lunar Booking Agency Leo Lycra a jeho agenturní kolega Kaiser Soze. Zahraniční DJs vytvoří vynikající trio vedené fenomenálním americkým producentem, majitelem labelu Black Nation, Jay Denhamem, českou premiéru na Bassblasteru absolvuje DJ ze země vycházejícího slunce, Kazu Kimura a jedním z vrcholů noci bude jistě vystoupení DJ, producenta, majitele značky Genetic, Stanny Franssena aka G-Force.
Prvních 1000 majitelů vstupenek na akci obdrží originální mix CD Bassblaster 2 rakouského DJ a producenta, šéfa agency Titan, Felipeho. Podmínkou získání CD je nákup vstupenky ve fashion shopu Diffusion ve třetím patře Domu Pánů z Lipé na náměstí Svobody č. 17 nebo návštěva Diffusion s platnou vstupenkou a současný nákup některého z vychytaných modelů, kterými je obchod velmi dobře zásoben.
Neopakovatelná atmosféra jedné z nejdéle fungujících domácích parties, fantastická performance jejíž součástí bude vystoupení dua MC Spot a MC Mars z rakouských Living F/X, dance show brněnských Dark Angels, testy XTC, skvělé prostředí a následná afterparty ve vybraném brněnském klubu budou samozřejmou součástí Replicate X-18.
Více informací najdete na www.bassblaster.cz a www.diffusion.rave.cz.
Line-up:
20:00 - 21:30 Miss Renny
21:30 - 23:00 Kaisersoze
23:00 - 00:30 Kazu Kimura
00:30 - 02:00 Jay Denham
02:00 - 03:30 Stanny Franssen
03:30 - 05:00 Ginger
05:00 - 06:30 Leo Lycra
06:30 - 08:00 Hyde
V pátek 19.04.2002 se geniální prostor brněnského Ronda opět rozezvučí pokračováním Bassblasteru, tentokrát s podtitulem Replicate X-18. Tradičně vynikající, dynamický sound spolu se skvělou laser a light show, umocněnou monstrózní stropní konstrukcí haly, již vloni vytvořil silný a nezapomenutelný dojem obří kosmické lodi.
Dnes je jisté, že noc budou řídit výborní DJs, zřejmě nejtvrdší domácích techno diva Miss Renny z agentury Surreal/W Production, producent a DJ, člen Lunar Booking Agency Leo Lycra a jeho agenturní kolega Kaiser Soze. Zahraniční DJs vytvoří vynikající trio vedené fenomenálním americkým producentem, majitelem labelu Black Nation, Jay Denhamem, českou premiéru na Bassblasteru absolvuje DJ ze země vycházejícího slunce, Kazu Kimura a jedním z vrcholů noci bude jistě vystoupení DJ, producenta, majitele značky Genetic, Stanny Franssena aka G-Force.
Prvních 1000 majitelů vstupenek na akci obdrží originální mix CD Bassblaster 2 rakouského DJ a producenta, šéfa agency Titan, Felipeho. Podmínkou získání CD je nákup vstupenky ve fashion shopu Diffusion ve třetím patře Domu Pánů z Lipé na náměstí Svobody č. 17 nebo návštěva Diffusion s platnou vstupenkou a současný nákup některého z vychytaných modelů, kterými je obchod velmi dobře zásoben.
Neopakovatelná atmosféra jedné z nejdéle fungujících domácích parties, fantastická performance jejíž součástí bude vystoupení dua MC Spot a MC Mars z rakouských Living F/X, dance show brněnských Dark Angels, testy XTC, skvělé prostředí a následná afterparty ve vybraném brněnském klubu budou samozřejmou součástí Replicate X-18.
Více informací najdete na www.bassblaster.cz a www.diffusion.rave.cz.
Line-up:
20:00 - 21:30 Miss Renny
21:30 - 23:00 Kaisersoze
23:00 - 00:30 Kazu Kimura
00:30 - 02:00 Jay Denham
02:00 - 03:30 Stanny Franssen
03:30 - 05:00 Ginger
05:00 - 06:30 Leo Lycra
06:30 - 08:00 Hyde